Mobilblogg

Hej svejs! idag har jag bland annat kollat på lite läskiga hajfilmer med min brorsa. Jag är så sjukt rädd för hajar så det finns inte :p får värsta paniken när jag ser sånna filmer men det är endå så himla kul typ, för att man blir så himla rädd.

Men a, imorgon ska jag börja jobba igen, och då är det planeringsdag på förskolan så vi ska iväg till en gård och planera och göra lite annat kul. Måste därför upp typ 5 på morgonen. Hehe det är jag inte van vid kan jag säga! Sen ska vi på en föreläsning på lördagen som verkar jättespännande. Den handlar om barn som väcker funderingar.m

Jag är fett stolt över mig själv btw! Jag klippte faktiskt Fredrik igår. Helt själv. Där sparade man lite pengar allt. Hehe försökte ta lite bilder med mobilen nu för å visa. (lite för lat för att plocka fram datorn och kameran) Men det syns kanske inte så bra. Aja godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0