Min sommar hittills

Tänkte dra lite snabb vad jag har sysslat med under sommaren så här långt! :) Har nästan inte alls varit hemma men jag har haft det så himla bra! :)
 
Först tog man ju studenten! Hade champangefrukost, flak, mottagning, slutskiva osv.
 
Sen var man hemma i en vecka och jobbade lite och va med kompisar osv.
 
Sen åkte jag till landet med familjen, till midsommar fick vi besök av Göteborg och Stefan och Jessica! Då blev det midsommarmat (som jag förövrigt hatar) och femkamp!
 
Sen drog man till Turkiet i två veckor med mina söta små flickor :) Det var varmt men vi körde på endå! Fest, shopping, sol och bad. Cencur på typ alla bilder men a x)
 
5 timmar efter landning drog jag iväg till Kåfalla för ledarläger :)
 
Sen bar det av mot Göteborg!
 
Sen drog jag med Freddy till hans sommarstuga i Småland
 
Sen drog vi till Moster Annie i Västerås! Där fick jag testa glassmaskinen hos Jossan på Gagges, och jag och Freddy köpte godis i Enköping.
 
Sen drog jag och Freddy till landet över natten


Sen drog vi med Fredriks familj till Skara Sommarland :D (lite brist på bilder)
 
Vi kom hem igår och nu ska jag strax dra iväg till landet igen! Sen i helgen får jag och Freddy kanske besök av Johan och Malin. Trevligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0