Dagens lycka

Då var man hemma från träningen då! pust, stonk och stön säger jag bara. Känns ju lite lagom kul att övningar man gjorde aslätt förut var typ skittunga att göra nu, näej inte okej! Måste komma igång med träningen igen!

Efter träningen gick jag dock och köpte min nya favvoglass, hehe den där päronsplittsmak på kulglass. Så himla god! Prova den om ni inte redan gjort det!

Köpte även aleoveradrycken! Så himla god jag typ dör, så känner man sig så nyttig också ;) (fast jag hörde att det var som att dricka läsk, panik) Har faktiskt inte sett den på nån annan mataffär i sollentuna än på mitt ica så då blir man ju litesmåglad att den finns någonstans.

Men oj vad jag svamlar på om grejer! Nu ska jag återhämta mig lite från middagen och sen ta lite glass medan jag väntar på att min lilla älskling ska bli klar på jobbet!
 

dagens lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0