Vad blir det för mat?

Sitter jusn nu och äter aprikoskräm, yummie!! eller babymat som jasmine säger, och så försöker jag plugga litegrann, kan inte förstå hur mycket jag har innan lovet, blir ju trött för mindre.

Idag ska jag och Freddy äta tacos! :) hehe familjen med dålig fantasi, nej men fett svårt att bestämma vad man ska äta till mat varje dag x) Man vill ju va fett sattsig och göra typ lassange, fiskgratäng, korvstroganoff men man orkar ju inte lägga ner så mycket tid på mat x) och så är det ju lite pinsamt och typ dra fram kokboken för ma inte vet hur man ska göra :P det är något jag inte längtar till när jag flyttar hemifrån, hehe det är så skönt att bara bli serverad :P


Freddy på middagen igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0