Gran Canaria

Lite bilder från Gran Canaria! Som ni vet gick min kamera sönder tredje dagen så jag hann tog inte så mycket kort, har inga kort från stranden eller nåt :(

Men resan var i allafall awsome! Har ju inte varit på all inclusive förut men jag måste säga att det var sjukt najs! Shit så mycket mat som hade och glass och god frukt och skit! Det var liksom väldigt skönt att bara kunna käka när och hur mycket man ville :P Men man kommer ju inte ut så mycket, men det fanns ändå inte såmycket utanför hotellet, tror vi var på den sidan liksom. Vi tog ju bussen typ om vi skulle nånstans, typ stranden å så :)

A så vi käka, spelade kort, badade, solade, pluggade minimalt med fysik, promenerade, var på marknad a och bara tog det lugnt! :) Hur skönt som helst! Kände att jag verkligen behövde lite värme såhär mitt i den tråkigt vintern. Det gick så himla fort bara...


och ja, där började kameran sjunga på sista refrängen, jävla skitkamera som ska funka under vatten och så ba läcker den in!!!! RIP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0