Nämen tja!

Yo! Hehe då var man hemma :P hehe försov mig där lite på morgonen till Gran Canaria så hann inte blogga x) Sen när jag kom hem har jag typ levt med näsan i plugg... Men nu när religionen är slut och fysseprovet avklarat har jag fått livet tillbaka! :) (ett inlägg om Gran Canaria kommer med bilder osv, dessvärre gick min kamera sönder typ tredje dagen :'( men a)

Jag är så himlans glad! Älskar när man precis har gjort ett fysikprov, för då vet man att det är skit långt kvar till nästa! Så när jag kom hem bara kastade jag mig i soffan och kollade på gårdagens DH avsnitt (omg sista säsongen) och det var ju bara sjukt spännande!!!! Vem var det som skickar dom där breven till Bree och som vet att dom har mördat han Alejandro? Tagga nästa tisdag! ;) Sen drog jag på ledarutbildningen, hehe fast jag hängde med Saris + resten på onsdagskällan istället för dem behövde inte oss x) Myyys!

Just nu känner jag mig lika glad som jag brukar göra nä jag ser McDonalds skylten när man är ute och åker bil långt :P


oja här hör jag hemma! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0