Mysteriet på Greveholm

Har samlat mig lite,

Vad ska man säga om årets julkalender? Hmmm jag äälskar Greveholm, och om det här blir fail kommer jag bli besviken, men jag tror att det kan bli rätt bra! (Bara man inte börjar störa sig på grejer som ändrats, a ni fattar) Ska bli spännande att få reda på mer om vad som hände i första Greveholm. Jag som tyckte slutet var så bra med att familjen fick bo kvar där och allt, men tydligen inte :P Ska definitivt följa programmet, hehe kollar aldrig på julkalendern men det här måste man bara se. Fiasko eller succé? det är frågan! :P

Inget kommer ju dock slå de gamla karaktärerna, seriöst vad jag älskar allihop♥



En man ska ju inte gå och tänka på det nu, herregud 8 månader kvar x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0