Kämpebra

Imorse va det lite kämpigt att gå upp och ha fysiklabb, hehe men det skulle ju vart värre egentligen. Agge och jag drog hem vid 1, eftersom att vi stått ute i 2 timmar och 40 minuter och väntat på att få komma in. Men icke, kan inte säga att kvällen var waste för jag hade så kul, eller asså lite emellanåt så att säga x)

Har aldrig varit med om liknande, har varit dyngpackad och kommit in lätt som en plätt men dom här vakterna var ju helt galna, vissa som inte ens druckit någonting kom inte in. Till och med polisen tyckte att jag inte såg kapabel ut till att ställa till skit där inne. Men a, inget å va ledsen för jag fick ju trots allt gå VIP på donken på hemvägen (a)

Men om man ser det såhär, det kan ju knappast bli värre x) nästa skiva lär ju äga ;)



Är du sparsam eller snål, SKÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0