Packlista!

Kom precis hem från skolan och sitter nu och knaprar på ett äpple och försöker skriva en packlista till Gran Canaria, nån som känner igen sig i att alltid packa ner förmycket? Händer mig varje gång. Använde inte ens hälften i Magaluf, men bättre förmycket än förlite :P brukar också alltid glömma massa saker usch :P Man ska ju ha med sig massa småskit också som mobilladdare, solbrillor, medicin osv osv. Superviktigt ju (haha till Danmark råka jag ju försova mig så glömde i stort sätt ALLT sånt hehe)

Mn är det någon ide att ta med långbrallor? typ jeansleggings? och hur många tröjor behöver man? vilken handduk ska jag ta? vilket naggellack ska jag ta? (omg shit typ största problemet) ojoj här måste planeras!

näej livet är inte lätt


magaluf i somras med bästa brudarna, sist jag var utomlans
(hehe eller räknas Danmark?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0