One last kiss

Säger bara en sak, stort tack till Hertigen av Westminster som (enligt wikipedia) uppfann de första gummistövlarna! Shit kunde inte haft bättre nytta av dom än idag, gick ju som i en sjö till bussen imorse! Hehe och som några vet så hatar jag när det läcker in, asså får typ damp när jag blir blöt om fötterna.



Ja sen så när jag kom till skolan kom jag på att Agge skulle åka till Mora idag, omg kommer inte träffa henne fören nästa lördag/söndag och då har jag redan vart i Gran Canaria och fysikprovet är nära... Å kommer sakna min lilla pissmyra♥



Nu ska jag i alla fall ta och köra min kära bror till hans träning, Alexandra aka Taxi, haha skoja x) gör det så gärna :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0