Ljus(huvud)

Det är ju fettisdagen idag! Hehe och det märktes på ica idag, hehe :P själv tål jag ju inte mandelmassa så ska sen, typ när jag har tid, baka egna semlor och ha chokladbollssmet i istället! Feeett gott :D :D Kan jag verkligen rekomendera ;)

Just nu sitter jag och skriver sammanfattning på fysiken... boooring, men måste göras, jag är så himla suuur för jag kommer behöva plugga fysik på lovet eftersom att vi har prov onsdag v 10. Kul man kommer ha det på Gran Canaria då (omg om 4 dagar ligger jag och steker på Gran Canaria!!) Så ska plugga så mycket som möjligt i förväg. Smart_tjej_93

Nu måste jag återgå till fysiken, Ω μ God


min finfina vän, vad skulle man göra utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0