du pratar snabbare än alla jag känner

Yo

Mitt förra inlägg verkade försvinna ut i cyberspace så, a om ni undrar varför jag inte ens tagit mig tiden att skriva mer så har jag haft ganksa fullt upp. SKOLA, sen så drog jag hem och pluggade fysik och sen skjutsade jag grabbarna till jujutsun och gick och kollade lite affärer med mamsen :)

(omg omg de hade billigt godis på coop forum!!!!!!! men jag kan inte köpa nåt eftersom jag har en vit vecka, eller allfall till fredagkväll)

Sen måste jag chokera med att jag faktiskt blev impad på fysik lektionen idag! Asså jag vet det är helt sjuk, allt kan verkligen hända. Asså inte så intresserad att jag blev motiverad att plugga utan ba woooow fett coolt :P skriver mer om det sen hade jag tänkt!

Hehe jojuste var ju och åkte skidor i helgen! Det var fett kuul hade glömt att det var så kul, wiiie men ska lägga upp lite bilder från det imorn hade jag väl tänkt! För nu ska jag mysa med Freddysen och äta frukt...


på repeat i bilen till/från Bjursås

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0