z-dag

Godmorgon! Idag har alla tvår och treor ledigt från skolan medan alla ettor ska springa runt på bögsgård hela dagen :D Haha! Jag får vara skadeglad för jag vet exakt vad det handlar om och det regnade när jag gjorde det för två år sen också.

Så jag ska tillbringa min ledig dag med att plugga, från typ nu och fyra timmar frammåt. Matteprov på fredag wiho! Sen klockan 2 ska jag göra risktvåan. Wehå glida runt lite. Sen raka vägen hem och plugga mer :P

Juste! igår beställde jag min studentmössa, först blev jag förvånad att man fick välja mellan så mycket, haha lite beslutsångest! Och det känns ju så sjukt! Känns så overkligt att gå ut gymnasiet :P

Går och hoppas varjedag att jag ska få tillbaka min dator.. tror ju seriöst att dom har snott den eller nåt, 5 veckorsjubileum idag! PUSS


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0