Men seriöst...

Jaha ni galningar jag har fortfarande inte fått tillbaka min dator, börjar typ seriöst fundera på vad jag ska ta mig till snart! Behöver verkligen min data eftersom att jag bor i värsta datanörd familjen där alla använder sina datorer 24/7 s man inte kan låna dom. Haha skämt åsido, men det är faktiskt ganska svårt att få tag på en data här i bland. Vill dessutom börja använda min hårddisk som typ bara funkar till min data :(

Alla fall! Min vecka har gått skitfort, 3an verkar gå fortast av allt, har hänt massor och dagarna bara flyger förbi. Idag har jag i alla fall haft lite engelska, historia och matte :) och så en sjukt lång håltimme därimellan där vi hade projektmöte :) Wehå är fett taggad på vårat projekt! örst i början kändes det så svårt när man inte riktigt visste vad man ville arbeta med och hur man skulle begräna men nu är vi påväg :) Vi ska ju ta reda på grejer om hållbar livsstil med inriktning på kost. Sen tog man en sväng förbi jobbet också. Just nu håller jag på att skriva lite spanska faktiskt och ska snart ut i mörkret och övningsköra.

Imorgon är det fredag och jag ska till Freddys landställe i Småland :) Vi drar direkt efter skolan och är borta till söndag, full rulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0