kN/As

Shit jag har fysik prov imorgon, och jag har inte varit så bra på att förbereda mig den här gången heller! :/ Hehe men det är ju så svårt om man inte fattar! Liksom magnetfält hit och dit och formler mer alla möjliga variabler.

Jag har faktiskt hört att fysikb är gymnasiets svåraste kurs! Hm undra om det finns någon som gått alla kurser eftersom man kan säga att det är den svåraste kursen :P Aja kN/As (kiloNewton per Amperesekund)

Förövrigt så var min helg var bäst! I fredags var vi ett gäng hemma hos Agi! Sen på lördagen gick vi tjejer ut för att fira Agis födelsedag. Asså omg. Kan säga att jag hade träningsverk i låren av allt dansande! (Kan inte heller räkna alla gånger jag spillt i helgen)

Haha låter lite bilder tala för sig själva!

Fredags


Lördags


vart går man inte om till donken♥?!? medan man väntar på bussen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0