c'est la vie

Hej på er!

Det blev en tidig morgon och lååååång dag idag med (så därför inget bloggande) och som ni vet har jag verkligen längtat efter just den här tiden! Haha torsdag kväll då jag ska gå och lägga mig!

Jo som sagt, gick upp halv 6 för jag skulle var på bilskolan 7 eftersom jag hade landsvägskörning idag :) och hon som skulle åka med mig kom inte så jag fick köra dubbelt så mycket (2 timmar och 40 minuter) a sen kom jag till skolan och somnade nästan på historian, haha varför känner jag igen mig? Det är inte tråkigt eller så blir bara så himla trött på just historielektionerna vissa dagar. A sen rullade dagen på med lite projekt, matteprov... Hehe sen efter skolan gick jag till jobbet och sen till sollentuna centrum där Agnes, Vickan och Andrea satt och åt på foodcorten, haha det var nån slags buffé! hehe fett gott x) Sen drog vi till stinsen och shoppade, hehe det var ju shoppingkväll där så tänkte passa på, det blev lite trevliga grejer också:


ääääälska


perfekt för mina fula naglar!


har alltid velat ha en :P

Nu är man äntligen hemma! Ska krypa ner i sängen brevid min älskling och sova så gott för imorgon är det min tur att få sovmorgon. c'est la vie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0