3 saker jag inte kan vara utan just nu är


mina nya lipsyl som smakar jättegott och är skitcoola! haha vitaminwater liksom x) haha tyckte det var bättre än sprite som freddy har :) haha tänk sprite på läpparna haha skumt :P


min mysiga pippikofta som jag köpte på salt för några veckor sen och som jag tycker är skitsnygg och skön! perfekt till mjukisdress byxor när det är så ruskigt väder ute!


min älskade dator som äntligen är tillbaka! hehe trådlöst internet och min hårddisk fuinkar inte på den hehe men wtf man har ju värsta sladden så man fixar det :D man anar inte hur mycket man behöver datan fören man inte har den haha ;)

Kommentarer
Postat av: Godis För själen

Älskar också lypsylen...Lovley

2011-11-03 @ 18:50:16
URL: http://godisforsjalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0