Har du ätit din spenat?

Okej, jag har verkligen ingen aning om hur matten gick, eller alltså det lutar väl mer åt det dåliga hållet hehe men alla fall! Det är över nu och det känns awsome! Hehe, drog sen till la escuela de coche och a sen vet jag inte vad jag gjorde (blink blink ;)) Men sen när jag kom hem i alla fall var jag sjukt hungrig och helt slut och så hade mamma gjort min favoritmat efter pommes frittes! Hihi lax och potatis med spenat. Den kittla dödsskönt i kistan.

Har ni tänkt på att det är konstigt att man kan ändra sin smak så mycket. Typ inga barn gillar spenat (hade någon givit mig det när jag var liten hade jag säkert inte heller gillat det) men nu älskar jag det :) kan sleva i mig det som om det vore glass haha. Och så hatade jag, verkligen hatade potatisgratäng när jag var liten, det är ju hur gott som helst ju :) Haha och så gillade jag ju kaviar, och smör :P usch och fy och bläk!

Nu ligger jag helt utslagen på min säng. Måste göra engelska... Känner att huvudet inte riktigt hänger med i tankarna. Kanske ska fråga google translate om han vill leka. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0