Vilken dag!

Hej på er!

Jo jag var ju på grönan igår så jag hade lite problem med att blogga, sen drog jag och Agi till en uteservering innan vi gick hem. Sen när vi kom hem var jag typ dööööööd. Haha hade ont i fötterna och typ lite ont i halsen och frös. Så jag gjorde mig iordning för att dra till Vickan där det var lite andra människor på krök, men sen blev jag så trött och kände mig så sjuk att jag drog hem och sov... :( Men jag hade i alla fall en riktigt grym valborg! Men det värsta var att jag typ vaknade på morgonen och mådde skit illa, wtf hus skulle jag nu kunna åka massa karuseller och skit, det kändes verkligen piss jobbigt, var ju så taggad och allt, men så fort vi åkte första åket mådde jag typ skit bra :D

Nu ska jag käka frukost och lägga in bilderna från igår.


Frukost! (det stökiga i bakgrunden är min lillebrors, haha sitter i hans rum idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0