hey, souls sister

Tja! Det var ett tag sen nu, hah men oroa er inte så mycket spännande har inte hänt i mitt liv på ev veckan, inget värt att göra en stor grej av i alla fall :P. Kort sagt har jag väl haft konfaplanering (omg tagga ss2), firat två år med Freddy, haft fysikkursprov, hmm. tror det var det :P

Hehe har ju typ sovit hos Fredrik hela veckan kom jag på, haha för han har skaffat sig en ny säng som är 140 cm!!!!! Nu är han snart uppe i Louvisas nivå :P (Fast hon har mer kuddar och sängkläder med olika sidor)

Idag är det fredag den 13! WOOOOO! Haha och jag har värsta turen! Ingen kemi och ingen fysik vilket betyder att jag går i skolan bara två timmar, haha den ni! Sen efterskolan blir det fika frapino i stan med Johanna och Agi. Så det blir en ganska kort dag och man jämför mot vad det brukar (skola 8.20 - 16 och sen ica på det).

Usch fastnar inte på bild idag ni får en gammal ist :P

Snart 3 år sen! Shit tiden går så snabbt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0