Otydlighet eller är det jag som är seg? Nä knappast!

Haha kul att jag kom hem så tidigt från skolan och däckade uppe i soffan på en gång, haha så nu typ två timmar senare är jag vaken och pigg x) Blö jag skulle ju plugga kemi (som förövrigt inte går in i min skallen, asså shit vad menas med förtvålningsbar lipid???? bara jag som typ tänker på tvål man tvättar händerna med, asså jag blir tokig haha x))

Så nu den sista timmen innan träningen får väl duga, juste vet ni vad jag tänkte på i skolan idag!? Att jag hatar lärare som är otydliga, först på kemin, asså grejen är att det är 100 himla sidor att läsa på och jag ba undra om man ska kunna typ vissa saker och vissa inte, och nu typ två dagar innan provet ba "nä ni behöver inte kunna citronsyracykel i detalj utantill ni får det på papper". Jag ba shit varför har vi gått igenom den så himla mycket för då?! och vadå inte i detalj, blä så otydligt! kunde han inte sagt det för typ en vecka sen :S Sen på biologin, vi har ju typ nåt typ av slutprojekt nu med djur och växter och så ska man sitta själv med henne och bli utfrågad om biologi och så frågar man henne vad det är man ska kunna eller ett litet exempel på en fråga och hon ba: man måste kunna ALLT. Vadå allt vad fan är allt? Ska man kunna allt om sina djur och växter när vi bara fått två timmar på oss att samla information/leta upp och namnge dom i böckerna eller ska jag kunna allt om biologi. Så alla sprang runt lite förvirrade igag och ba vad ska vi ta reda på haha. Tummen ner för otydlighet idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0