Motorvägen!

Kom precis hem från faster, har vart där med mamma och pappa och fikat medan grabbarna var på fotbollsträning. Hehe, det var fett kul! För jag fick typ pröva att stå på en bräda som vibrerade, det var asskönt och man bränner ju typ fett. Kanske något man ska införskaffa :P Hehe det var fett skönt, a och så åt vi lite fika som kompensation på det.

Nu är alla roliga folk som fyllt 18 på Rockskivan, blö är så avundsjuk, men jag har ju biologiprov imorn så måste prioritera det. Duktig flicka :) btw, dagens roliga som jag kan trösta mig med var att jag körde på motorvägen till faster! Moahaha, den ni :P Nu ska jag plugga/läsa bloggar. Fredag imorn ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0