Luvs, Vickan, Johanna, Agnes, Ebba, Louise, Mickis, KAN NI HÅLLA KÄFTEN!!

Shiiit galen kväll igår asså :P Hehe, vi drog till mickis och käka grillat, sen drog vi alla på fest i danderyd, haha omg allt som kan hända hände + att Johanna börja snacka nån himla dialekt ?! Haha gosh jag dog. Hade en så himla bra kväll med shots, toapapper, vänner, lebbtime och musicc!!! Har inga bilder för min kamera var död, hehe men som jag brukar säga dom bästa bilderna har man i hjärtat :P JAG hade fettt kul ialla fall!

Hehe så idag har jag pluggat matte, varit på Alex 19-årskalas, kollat på Saras dansuppvisning och hmmm... Pluggat lite mer matte, och det ska jag fortsätta med nu.

Kan bjuda på en bild från när vi väntade på bussen i typ 100 timmar :P Kan ju inte säga annat än att jag har riktigt sexiga vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0