Dagens hissar/dissarlista


Folk som engagerar sig!
Folk som engagerar sig i skolan, grupparbeten, sin idrott what so ever. Så härligt när folk är engagerade tycker jag, speciellt ungdomar, t.ex. folk som tar tag i saker och lägger ner sin tid på att få någonting bra, a men typ startar ett lag och hör av sig till alla med information osv. Till skillnad från om man hamnar i en grupp i skolan där folk totalt skiter i hur uppgiften ska göras och bara lallar runt. Nej shit, tummen upp för engagemang!

Att det snart är sommarlov!
Det är bara en månad kvar till sommarlov nu hörni! Längtar som bara den! Fan vad mycket roligt jag ska göra i sommar, sommaren 2011 kommer lät bli den bästa.

Grilla!
Älskar å grilla, haha eller att käka grillat kanske :P Finns det nåt bättre än att sitta ute i solen och äta grillad kyckling med bea! Ska grilla massor nu i vår och sommar!

Övningskör!
Att man är på gång med körkortet och att man är ute och kör på vägarna! Shit vilken frihet när man får körkort! Det känns så overkligt kul.

Fredrik Bergholtz!
Att jag har världens bästa pojkvän som jag älskar mest av allt.






Att det är så himla mycket man ska göra!
Det är så mycket som måste göras hela tiden, jag måste plugga i alla ämnen inför slutprov, redovisningar you name it. Sen skulle jag behöva städa rummet (omg evighetsprojekt), jag ska hinna med att jobba, träna, umgås med vänner osv osv... Blö, shit hinner inte med!

Förutfattade meningar/ Andras förväntningar på en!
Att man drar förhastade slutsatser om någon för att den verkar vara på ett visst sätt. Folk som dömer och i själva verket inte vet ett jävla dugg om vad som egentligen stämmer. Jag snackar alltså inte om fördomar utan om förutfattade menigar, som kan hänga ihop med vad folk förväntar sig av en. Typ hon har är så duktig i skolan, hon är konstig för hon har en sjukdom, hon skulle aldrig göra si eller så, what so ever. Har ni aldrig hört folk säga typ: "shit det här trodde jag inte om dig". Blä hatar sånt.

Att godis ska va så jäklans gott!
Fan också jag älskar allt som är sött, haha och det är varken bra för hälsan eller för tänderna. Haha 6 början till hål liksom x)

Björkpollen!
Att det är svårt att leva just nu! Det kliar i ögonen, näsan som rinner, det är tyngre att andas,mitt ansikte är tort som en öken. Måste jag säga mer?! Haha låter som värsta äcklet men det är ju så det är att va allergisk mot pollen. Tummen ner för att fler och fler blir pollen och timotej allergiker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0