Blåbär

Yey dagen har varit hur skön som helst :) Hah för att inte tala om vädret! Haha var tvungen att åka hem och byta om innan jag gick med Luvs till centrum! Juste hittade en sån där grön långklänning på Gina som passade perfekt! Å jag är så kär, visar upp den + min nya bikini sen (haha typiskt mig att glömma bort, har inte ens lagt upp bilderna från skivan och det var en vecka sen jag sa det typ, haha men jag har inte glömt).

Nu ska jag göra mig en kopp te, har börjat älska te, från ingen stans verkligen, hatade te förut tyckte det smakade varmt vatten bara men det är ju hur gott som helst! Kan verkligen tipsa er om friggs blåbärste och så har man en klick honug i! Mumma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0