We are who we are

Shit vilket dygn det har varit! Haha drog ju till skivan igår vid typ halv 10, a för er som inte listat ut det var jag "jag må du leva" så jag hade min rosa klänning, och så massa serpentiner och ballonger och så  partyhatten på huvudet. A skivan var på Pure och det var faktiskt ett riktigt bra ställe :) A så ba var vi där och typ dansade massor och umgicks lite :) Det var jättekul, hehe men det kändes skumt att det bara var en tisdag och man va ute. Hehe, sen när vi var trötta så började vi dra oss mot donken för lite nattmat, men gissa vad?! Dom hade stängt, även där på vasagatan :( Så jag blev superledsen, haha alla fall. Vi drog till bussen och sen hem :) Sen hann jag sova i 2 timmar och en kvart innan Fredriks väckarklocka ringde. Score.

Fast sen sov jag två timmar till så det var lugnt :) A så hade man 2 timmar kemi och det var faktiskt coollugnt. Hehe sen resten av skoldagen gick bra, sen kom jag till ica kvart i 2 och sen 4 var jag på bilskolan för att gå på riskettan. Då blev jag trött haha x) sen drog jag med Agi och Johanna direkt  på skivstång och nu är jag äntligen hemma. Och gissa vad, jag ska läsa mina bloggar och sen plugga lite teori tror jag :)

Har verkligen inga bra bilder för min mobilkamera suger när det är mörkt, men haha bjuder på dom här alla fall.


sötaste Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0