It's mjukisdresstime

Kom precis hem från moster, vi har varit och hälsat på mina kusiners restaurang (värdshus kanske det är? :P) a och varit och shoppat, vi har haft frisörsalong (hejdå utväxt), vi har bakat och ätit massa mat och godis, vi har spelat kort som vi alltid gör och myst med film och bara varit :) så skönt att få komma bort från sollentuna lite. Har även dragit på mig en sjukdom, hehe eller asså har ont i halsen och är lite snuvig, för jag ska ju ut och klubba ikväll ju! Får se hur det blir med det eftersom jag mår som jag mår :( 

Nu ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att bli frisk ska ju till Göteborg och Alex (OMG TAGGA) på fredag och då får jag absolut inte va sjuk.


Dresscode: Mjukisdress


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0