Hur personlig ska man vara?

asså omg

hehe en grej som jag tycker är himla skum är en del som bloggar och blir för personliga i bloggen. asså visst att man skriver om åsikter och vad man gjort och skit men folk som skriver om för personliga saker, seriöst jag dör. typ skrivit exakt i minsta detalj om allt jobbigt som händer dom i världen, exempelvis exakt vad de bråkar med folk om, exakt hur dom mår, att dom vill ta livet av sig, hur de reagerade när deras kompis tagit självmord, deras familjerelationer, allt sånt. Gud jag kan inte ens skriva så detaljrikt exakt vad jag har gjort en kväll eller dag. varför skulle man egentligen skriva sånt? för att få medlidande eller vadå? jag tycker det är överdrivet, jag menar du tjänar ingenting på det eftersom det kan vändas mot dig. seriöst skriv ner det där superpersonliga i din hemliga dagbok med lås istället. inga fördomar men ändå, hur personlig ska man vara i bloggen egentligen? bloggar är ju egentligen värsta stalkergrejen, folk får reda på vad jag gör och kanske till och med vad jag kommer befinna mig en viss speciel tid. det man skriver på internet kommer liksom aldrig försvinna.

faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0