Dom finaste bilderna har man i hjärata

Tja alla glada! Jag kom precis hem från min farbror där släkten firade farmors födelsedag med våfflor. Lika always, a och innan det låg jag och sov hos Fredrik.

Hehe var så himla trött! Men har ändå inte gjort så mycket den här helgen, vi var ju med klassentjejerna på middag och det var awsome :) A sen var jag och Agi på fest hos Viktor i märsta för att fira Jesper, haha det var helt sjukt! Det gick inte att komma dit eller hem, taxigubbarna visste inte vart det låg och det gick inga bussar från märsta station. Haha men det var så himla värt! Hade en grym kväll. Har även pluggat kemi med Jasmine, fan vad grymma vi är. A och varit lite med freddy och hans släkt och så bara tagit det lugnt :) Och nu iag ska jag fortsätta plugga kemi, och sen typ övningsköra. Men jag har inga foton alls från i helgen, men vet ni vad jag tycker? Dom finaste bilderna har man i hjärtat. PEASE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0