Fredag

Igårkväll langade vi en fyrkant (Luvs, Katharina, Agi och jag) i Edsbergsparken. Mysigt! Sen drog jag hem och kollade Wallis med min bror (äääälska wallis).

Idag mina kära vänner ska jag hjälpa mamsen och papsen här hemma (fest för pappa här imorn ju). När jag hjälpt dom färdigt ska jag städa mitt rum, haah det lär ju verkligen behövas. Men helst av allt skulle jag bara vilja vara ute i solen!  

Kan ge er ett litet tips såhär i jordgubbarnas tid :P Faktiskt så får man vita tänder av jordgubbar, så gnugga dom mot tänderna så blir dom vitare!

lite muppig bild på mig från mallis förra sommaren, men jag äter jordgubbar alla fall!
(haha shit mina ögonbryn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0