Det äger att ha sommarlov!

För det första, gubbskivan var grym! Var ju först runt på student mottagningar på dagen och sen typ runt 19 drog jag till Ani och gjorde mig klar med tjejerna :) Sen drog vi in och jag träffa Frida och hennes kompisar och så a kom vi in in, kommer inte riktigt ihåg men vi dansade massor och jag träffade typ folk jag inte ens trodde skulle va där x) Helt galen kväll! Tog typ sammanlagt 5 bilder haha fail.



Sen i lördags, 3,5 timmar efter Gubb åkte vi ju till moster Annie i västerås, för vi skulle ju lämna av Marcus och Robin på min kusins, hm vet inte vad det heter, typ restaurang/fik/a nånting, för dom ska sommarjobba där, så var vi där över dagen och fikade lite och jag och mamma åkte och shoppade lite och jag köpte världens finaste klänning (visar sen är hos Fredrik nu) a sen kom vi ju hem och jag drog till Kristoffer (han hade 18 årskalas typ) och fikade lite mer och alla badade i poolen förutom jag x) Men jag hade skittrevlig, sen kom Luvs och hennes syrra Bella och vi kubbade till Norrviken för vi skulle ju hem till Vickan på fest! Så var vi där till typ 12 och sen drog vi ner till stranden där galningarna badade igen, haha. Träffade även på ett sjörövargäng!



Nu är jag Hos Fredrik och vi ska precis lägga oss och kolla på film, haha söndag = vilodag som sagt, haha puss på er! DET ÄGER ATT HA SOMMARLOV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0