Vit choklad

Hejhopp! Idag har jag varit med Fredrik och mamma och shoppat! (lön igår wiho) A så jag köpte två klänningar och en munkjacka (det var ju egentligen Fredrik som skulle köpa kläder hehe men jag var ju bara tvungen att kolla lite jag med x))  Sen gick jag hem och typ sov, hehe kan inte låta bli att sova är typ fortfarande trött efter göteborg, magaluf och p&l känns det som. Haha eller börjar jag bli gammal. Sen drog jag och körde lite bil med kära bilskolefröken och nu städar jag och sen ikväll blir det lite hemmaspa-kväll med ansiktsmask osv, har typ fått en grej för ansiktsmasker tack vare Alex men det är ju fett kul och så blir man super fräsch! Kan tippsa om "Montagne Jennesse" som är mitt favorit "märke" som man bl.a. kan köpa på Lindex.



A och så var ännu en dag på sommarlovet slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0