Omg

Omg efter 3 långa (och helt underbara) veckor är jag äntligen hemma. Har haft det jättebra och jag har inte haft hemlängtan, det var bara så skönt att få komma hem efter att ha varit med om allt. Om ni fattar.

Magaluf var perfekt, vi hade skitbra väder osv. haha men jag brände mig första dagen och kunde inte sola sen på resten av veckan för jag var så bränd. Det blev mycket festande (omg skumparty) och sol och bad sen var vi också på nåt vattenland :) Orkar (alla fall inte nu på ett tag) lägga in bilder på bloggen (haha olojal bloggare) men vi tog 884 st...

Sen var vi ju i Göteborg :) Hade det jättebra och ville egentligen inte åka hem från Alex, har hunnit med en del där också; vi såg sista harry potter (shit vad bra den var!!!), var på Ullared hihi, badade i havet och sjön, fiskade krabbor, bakade kanelbullar, va på Liseberg (Atmosfear var så inte läskig) osv :)

Sen på hemvägen drog vi förbi Småland för att gratta Sara i efterskott :)

Nu ska jag och min älskling titta på film och mumsa i oss lite kakor från Bräckeboden (om ni inte vet vad det är får ni skämmas :P ) är typ helt slut efter ja, allt.


Alex och jag i Atmosfear!!!!!!!!! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0