Jag suger på att uttrycka mig

Gårkvällen bestod av grillning hemma hos Fredrik, och så var Martin också med. Eller med Martin och Fredrik hemma hos Fredrik? Haha det blir konstigt hur man än skriver det, aja vi åt och drack och snackade lite skit (alltså inte skitsnack utan bara vi snackade om saker, så fult att skriva så snackade vi om saker för klart man snackar men det låter trevligt att skriva att vi snackade alla fall, aja skit samma får välja utökat och lägga till Svenska C). A och sen såg vi på Kommisarie Späck (haaha grym film för mig som älskar svensk deckare).



A och nu idag/ikväll ska vi till min farbror på grillpartaj (mycket grillande såhär dags) och ja... Det kommer väl bli trevligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0