MUMS!

Nämen tja, just nu sitter jag i min säng och äter choklad, någon som är förvånad haha?

Alla fall, idag har jag ju varit i skolan, tre korta lektioner så det var sjukt skönt :) Sen drog jag heeeem och skrev engelska och sen direkt iväg till knattarna, det är så kul för jag kommer ihåg i början på förra terminen när jag tyckte att de här ungarna var så små och söta men när jag jämför med de andra ungarna jag har på onsdagar  verkar de jättestora. Onsdagsungarna är ju verkligen småbarn, helt vilda och bara springer runt och skriker och busar, ojojoj ungar kan verkligen göra min psykiskt störd ibland haha. Så är det ett barn som brukar retas med mig för typ hur jag pratar? Att jag säger typ och så ganska mycket, haha det är skitkul att en liten typ 9 åring kallar mig fjortis. Vilket skämt!

Sen åkte jag ju med mamsen för att köpa massa grejer inför imorn och fixa iordning med bord och så :) Och nu är jag hemma och känner att jag har läget under kontroll :) Nu är det bara att tagga till inför imorn. Nu ska jag och Fredrik mysa med lite film :) PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0