Lever för skolan

Haha eller?

Yey har precis gjort klart min interjuv med mammas kompis till min etik-uppsatts. Så nu gäller det bara att sammanställa (y) !

Tänkte vara lite hygglig och dela med mig av min veckoplanering:

Måndag - skolan, NT-möte, PLUGGA träna
Tisdag - Engelskanationella 8.20-14.00 OMG, spinning, PLUGGA, jobba
Onsdag - Kort skoldag :) Kemilabb... PLUGGA
Torsdag -  Bonussovmorgon fast egentligen pluggtime, träna? PLUGGA
Fredag - Skola, engelskanationella prata, jobba, UT (inte plugga)
Lördag - Lebbdag med min flickvän Agnes :D
Söndag - PLUGGA, träna 

Shit imorgon är det tisdag och engelskanationella hela dagen, är lite småskraj för jag känner mig så sjukt oförberedd... Suger på engelska in fact. Men jag tror på god sömn och så tjoff klarar man allt :P Så därför ska jag sova snart, väntar bara på min älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0