Aldrig mer 17

Shit jag fyller år idag :O Haha det känns helt overkligt, och ingen skillnad alls hah :P Men fan vad skönt att va 18 ändå ;) Aldrig mer 17, och myndig nu, det låter fan bra ;)

Idag ska jag först nu på morgonen plocka iordning lite på rummet, sen halv 12 ska jag och Älex träffa Agnes, Ebba, Johanna, Louvisa och Vania på Donken för en lunch och sen ska vi vidare mot en frapinofika. Det kommer bli hur mysigt som helst :D Sen drar jag hem och fortsätter förbereda inför ikväll då Fredriks familj kommer på middag :) Älskarälskar våra familjemiddagar. Så det här kommer bli en perfekt dag :) Och början på ett nytt liv ;) Haha kanske. puss på er nu ska jag börja göra mig iordning ! :D



sommaren 2005 i turkland, seriöst stora syrran man var ;) älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0