10 poliser

Juste igår omg, haha vi alla drog dit och hade kul och så, och så helt plötsligt kommer polisen in och går runt i huset och säger att alla skulle ut. Så vi tjejer ba jaha då gör vi väl de, så alla gick och tog sina jackor och så kvällens sjukaste, typ 3 fulla människor ramlar på mig så jag ligger under alla dom och så spyr den ena killen i en hink! man ba öh inte okej, men jag klarade mig x)

Sen ut på gatan och där stod det 10 poliser, seriöst skickade dom hela styrkan eller? Det var inte ens nå bråk eller någonting. Det var kul tills man skulle gå hem, hehe, så jag och Fredrik gick hem och la oss i soffan, haha jag somnade på direkten. Lite bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0