When you say nothing at all

Nu ska jag och Freddy gå och sova :) Det har vart en lång dag och det blir en lång dag imorn, och jag behöver min skönhetssömn.

Haha sjukaste grejen hände nyss, jag gick in i badrummet för att duscha av mina fötter, hehe, och så när jag kommer tillbaka till mitt rum ser jag Fredrik sitta på min säng. Inte värsta grejen men jag blir skit rädd och hoppar till oxh skriker. Blev så himla chokad att han bara satt där. Och jag hade inga linser på mig så jag såg inte så bra och jag hade så mycket i huvudet om min uppsats jag håller på att skriva och om 1000 andra grejer, och så säger Fredrik att han tydligen kikat in i badrummet och sagt att han var här. Och jag hade inte ens märkt det. Är man i sig egen bubbla eller är jag bara trött? Haha usch så läskigt det var i allafall. Aja godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0