Alexandra + Eter = sant, eller?

Tjatja bitches jag kom typ hem från Ica för 40 minuter sen. Hehe jobbade på så att jag blev superhungrig, dessutom tyckte jag att jag var värd 2 munkar som jag typ suktat efter i typ flera veckor :P Så dagens inköp blev munkar :)

Skolan gick bra, vi hade kemilabb först, haha lika kul som alltid, trodde dock att jag skulle få bli sövd idag för jag och min kemilärare snakade om det i måndags. Men jag fick bara lite av eteret så jag inte skulle somna, haha det kanske skulle verka lite skumt om en lärare skulle söva sina elever :P Hehe men jag har ju aldrig blivigt nedsövd så skulle vilja se hur det är :P Shit man kan ju göra massa med kemi, söva folk till höger och vänster hehe. Haha tror egentligen att jag gillar kemi lite, hehe men fan så svårt det är!

A sen hade vi engelska, vi har börjat kolla på en film som heter nåt med kvinnornas dektitivbyrå och den är skitbra :P Så skönt att engelskan egentligen är över. Asså gillar själva ämnet men blev så obekväm i gruppen och kände typ ingen bra så det var jobbigt :S Men jag får i alla falld et betyget jag vill ha så är nöjd, även fast nationella inte gick nå bra :P

Sen på biologin skulle vi disikera kräftor haha det var kul x) Kändes nästan som att det var kräftskiva där ett tag :P Sen efter skolan drog jag ju till Ica och hade det lite trevligt där och så. Men nu måste jag fortsätta på min etikfördjupning innan jag ska på det där jobbiga skivstång/konditions passet (kommer döööö) Shit hörni det är bara två dagar tills det är lov!



ÄLSKAR DOM HÄR!!!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0