Vatten i sängen!

Haha så himla kul, måste bara berätta vad som hände imorsen. Jag vaknade till av en duns och Fredrik som puttar mig på axeln och säger att han vält ut vatten i halva sängen. Men det var ju typ 6 på morgonen så jag var inte vid fullt medvetande haha men då går Fredrik och hämtar en handduk och lägger på det blöta, så himla söt min lilla klantskalle, alltid när vi tar upp dricka spiller vi ut det hahah. haha fett knasigt x)

Hade min engelskaredovisning ju, hehe det gick väl helt ok för att ha förberett mig på en dag, usch får aldrig hända igen x) Sen på kemin gjorde vi bara välbekanta saker så jag hängde med för en gångs skull :) Haha och jag trodde att jag hade glömt mitt matkort imorse så jag snyltade mig in i matsalen, hehe för vem vill betala pengar för pissäcklig mat (som alltid men påriktigt, den går fan inte att äta), haha fast det visade sig sen att mitt kort var i skåpet... och sen dissikerade vi musslor på biologin och sen matte :P och nu är jag hemma och ska skriva klart min etik + nka fördjupningar. I like it, noooot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0