Tillbaka!

Shit hörni har inte bloggat på typ flera dagar känns det som. Mitt internet har varit nere så har inte kunnat göra någonting i princip :S Men nu är det i alla fall tillbaka så I’m back on track.

I måndags var jag ju med Fredrik och vi hade det supertrevligt och i tisdags, omg, hade jag bara en lektion :D shit sånt händer ju aldrig mig! Men jag var ändå kvar till lunchen hehe :P Sen gick jag hem och städa rummet och fotade alla mina grejer jag köpte förra veckan som jag skulle lägga upp för längesen :P Sen drog jag och träna på friskis och sen var jag med Agi på kvällen och myste med film :) Och idag har det varit z-dag så jag har varit i stan med Agnes och sen hos knattarna och nu ska jag iväg och köra skivstångkondition på friskis med min älskling Johanna :)

Och eftersom att Elin fyller 18 idag är vi några brudar som ska till Paddys och sjunga karaoke! AAAWWWSSSSOOOOMMMEEE!

Skriver mer när jag kommer tillbaka från träningen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0