Marknadsundersökningar!

Kom hem efter träningen och blev typ överlycklig när det första pappa säger är att ett marknadsundersökningsföretag har ringt mig och vill ställa lite frågor :) Älskar ju marknadsundersökningar och vill så himla gärna vara med i en x) (jobbade ju som en sån som ringde runt förut ni vet :P) Haha men gissa vad, då skulle man besvara frågorna på datan x) Haha jag som var så taggad :P Aja

Nu sitter jag och läser naturkunskap inför provet på fredag, snart är det kemins tur. Haha, 2 dagar avklarade 3 kvar :) Awsome! ÅÅÅÅÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS FREDAG 16.01


snyggingen idag när vi sprang till bussen


Kommentarer
Postat av: Louvisa

oj va fort det går! haha <3

2011-02-09 @ 07:28:53
URL: http://louvisamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0