Just nu

Jag är så trött så jag orkar knappt hålla ögonen uppe. Och jag kan inte fatta varför då jag gått och lagt mig tidigt båda dagarna den här helgen...

Oh shit vad kallt det var ute då! Höll seriöst på att förfrysa :p Nej men jag var så taggad för vår och så ba blir det vinter igen... :( Det har seriöst varit vinter i hm, få se 1, 2, 3, 4, sanrt 5 månader! Den kom ju i oktober och nu är det februari... Omg det är nästan ett halvår... och nu är jag trött på att alltid behöva gå runt med min stora vinterjacka. Vill ha vår, blö!

Hehe alla fall, var ju på konfaträffen, det var kul och faktiskt ingen konfimand som jag kände igen, haha det var bara massa nya ansikten, som förra året, då kände jag igen några från typ när man var små och så :P Menmen tror det kommer bli ett awsome läger för vi har grymt bra ledarteam och kök :)

Aja nu blir det kemiplugg, åååååååååh vad jag är förbannad, haha tror alla mina krafter gått åt till att stressa den gångna veckan (alla prov och redovisningar och skit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0