Jackpot

Då var man hemma från skolan, jackpot! Så jäkla skönt att jag redan vart på ica ;) hehe nu ska jag sätta mig och skriva lite etik och nk. Lame som fan jag vet men jag måste :P Sen efter maten typ ska jag bege mig mot Mickis och föra lite med brudarna :) Sen kommer lite mer folk och så får vi se vart kvällen slutar helt enkelt, haha snarare hur :P Är så himla taggad!!!! Det ändå jobbiga nu är att jag inte vet vad jag ska klä på mig! Shit

Btw skolan var så onödig idag! har varit onödig hela veckan känns det som! Hade en lektion och sen hål och sen en värdelös kemi där jag bara fick reda på mitt betyg och byggde med sugrör? Aja, ska väl egentligen inte klaga för det var inte ens jobbigt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0