Bita i en citron

Jag kan inte fatta att jag alltid är så himla godissugen. Det är helt sjukt jag måste alltid ha något när ag kommer hem efter skolan och träningen, och inte hjälper det att det finns massa hemma i alla skåp... Om jag klarar mig en dag utan godis och skit så är det typ grymt bra. Kan verkligen förstå folk som är beroende av alkohol eller cigg eller vad som helst. Man kan verkligen inte sluta, inte för att godis är lika allvarligt men ändå, man blir tjock och fet. Fyfan det är så onödigt, från och med nu ska jag inte äta godis förens på fredag. Och blir jag ugen ska jag bita i en citron, för det ska tydligen minska suget har jag läst. Så dagens tips till alla godisberoende: bit i en citron! Nu ska jag ner till Friskis och spinna lite :) det är såååå onödigt att proppa i sig godis när man tränar omg, och dessutom får man gula tänder, haha om det bara inte vore så gott... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0