Kaaaaaaaaan Agnes kan Agnes!

Jaha ni, min dator är fortfarande paj så innan träningen imorn ska jag åka med mami och lämna in den på lagning (hoppas jag får en sprillans ny!) Därför sitter jag nu på min brorsas rum och försöker förstå mig på hans dator. Alla fall! Min helg har varit så sjukt rolig :D I fredags drog jag och Agi hem till Oskar på maskeradfest med alla andra ledarna och lite flera x) Hehe för det första minglade man runt med alla ledare och så :) sen hällde sara chokladsås på mig, sen fick jag värsta hickan som jag var tvungen att äta lingonsylt för att den skulle försvinna (wtf vad är det för husknep?), sen fick jag bevittna spridningen av nån slags sjukdom (omg Agi det är bara vi som fattar men jag kommer seriöst aldrig glömma det), vad jag vet tog jag även en tupplur på golvet :P Sen får väl kanske bilderna tala för sig själva.



mycket trevlig kväll måste jag säga! Efter en lång väg hem men en oknäd skinnjacka hamnade jag i sängen för att 4 timmar senare gå upp :P I går drog vi ju till Ebba och Johannas landställe för att fira deras födelsedag i efterskott. Det var så mysigt! Vi badade, åt tårta, myste vi bryggan, osvosv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0