Jag är tillbaka!

Shitshitshit mitt internet är tillbaka! och det betyder att jag kommer uppdatera min blogg som vanligt i fortsättningen! :) Är så himla glad! Efter alla telefonsamtal till massa gubbar och gummor och till och med Johan har ju försökt fixa det, haha, och det enda vi behövde göra var typ att starta om datan, asså verkligen starta om från 0 så den blev som fabriksny. Men det funka och det är allt som räknas!

Den här helgen har varit rätt skön, har varit med lite tjejer lite killar och så Fredrik då förståss ;) Hehe och idag har jag varit på konfirmationsträff och ätit massa bullar haha, och sen drog jag hem och typ vilade mig eftersom jag fick så sjukt ont i halsen igår, sen så drog jag och var tränare på box&kick och så körde jag hem också, haha inte illa av en noob säger jag bara ;)


och herregud vad det har varit blåsigt! såhär såg det ut i Häggvik i lördags

Kommentarer
Postat av: Louvisa

Jaaaaaa:D äntligen!!

2011-04-11 @ 09:17:40
URL: http://louvisamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0