Fuck mitt internet

Hej alla trogna bloggläsare...

Jag har dock inte varit så trogen den senaste veckan, mitt internet på min dator funkar fortfarande inte så vi ska väl typ ringa en support eller nåt. Jag deppar och har typ inte tillgång till någon data så. Men jag ska försöka få igång mitt himla internet och börja blogga mer :) Älskar ju att blogga... Alla fall.


Idag var vi med skolan på Naturhistoriskamuseet med biologin. Det var typ kul ju, hade hört att det skullr va skit jobbigt och så men det gick superbra, och nu är jag hemma för att äta lite snabbt innan jag ska till bilskolan för att ha min första körlektion med dom, jag är typ lite nervös, och förväntansfull. Hihi ses snart! Mycket snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0