Friday

Shit hörni, har inte kunnat uppdatera på hela dagen! Skandal. Men det beror alla fall på att jag försov mig imorse och typ kom hem för 30 minuter sen. Har haft 2 lektioner idag (första 8.20 och sista 15.00, fail) och så har jag hunnit med att jobba och va på den där kursen. Hehe och min näsa har sagt ifrån + att jag ska upp halv 7 imorn för jag ska va i Solna 9 för fortsättning av kursen. Haha men det är det värt för jag kommer bli en så frymt bra tränare ;) Hehe kanske inte har sagt det men i helgen är jag på tränarkurs, den är sammanlagt (hm... 4+11+7) 22 timmar. OMG det är nästan ett helt dygn.

Så skönt att det äntligen är lov! Fas efter lovet kommer det bli ett helveta men a, nu ska jag typ lägga mig och kolla på film med mina brothers. PUSS

BTW! Vad fan är grejen med den här låten?!?!?!?! Jag blir seriöst störd i huvudet av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0